Jump to content
  • 0

maximum aantal velden in table view

ddrklav

Question

Posted

Wat is het aantal velden dat je kan laten zien in table view ?

Ik heb een tabel met meer dan 100 velden. Het probleem is nu dat de velden die ik nu nog aanmaak niet worden getoond in table view, ze worden wel getoond in layout mode.

Deze tabel gebruik ik voor de vertalingen van labels. Ik maak gebruik van de methode : 1 record per taal. De global vaiabelen vul ik op met de velden van deze labels tabel.

Deze global variabelen beeld ik dan af met merge velden.

Weet iemand hoe ik toch nog meer velden kan tonen in table view ? Of weet iemand een workaround voor dit probleem ?

Dank bij voorbaat !

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Bedankt voor je antwoord.

Ik dacht wel dat het zoiets was, want ik had gemerkt dat er veld(en) bijkwamen als ik enkele velden kleiner maak.

Iemand een andere oplossing voor dit probleem ?

• 0
Posted

Niets belet je een tweede lay-out in table view aan te maken, en de velden fifty fifty te verdelen. Of je kan met tabruiters werken. Lijkt zelfs nuttig: zo kun je bijvoorbeeld de woordsoorten apart houden.

• 0
Posted

Is er een limiet op het totaal aantal velden in een enkele tabel?

Persoonlijk heb ik tot nu geen enkel probleem met een tabel van iets meer dan 1000 velden (waarvan dan ook enkele duizenden records bestaan).

Is het misschien beter om meerdere gerelateerde tabellen aan te maken indien het totaal aantal velden (vb. duidelijk meer dan 1000) zou zijn, of hoef ik mij geen zorgen te maken om eventueel nog een paar honderd extra velden aan te maken in diezelfde huidige tabel van reeds meer dan 1000 velden?

Met dank voor een antwoord.

Ik zou een antwoord kunnen zoeken tijdens de Antwerpse summit in maart bij echte kenners, maar ik ben jammer genoeg tijdens die bewuste dagen in het buitenland.