Sjlosi Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 Om een mail aan meerdere personen te zenden heb ik een zoekopdracht verricht. Daarna post verzenden en bij maken meerdere emails aangeklikt. bij aan het veld waarin de emailadressen gezet. Het bericht getypt. Daarna wordt er wel in Outlook Express een mail aangemaakt, met het onderwerp op de goede plek maar de adresregel blijft leeg. Wat kan ik fout hebben gedaan? zie ik iets over het hoofd ? Sjlosi Quote
0 Rony Rabijns Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 heb je bij "To:" ook je email-veld opgegeven ? Quote
0 Sjlosi Posted August 31, 2007 Author Posted August 31, 2007 jawel ik heb in to het tekstveld met daarin de emailadressen geplaatst. Quote
0 Rony Rabijns Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 "Tekstveld met emailadressen ?" Bedoel je nu dat je één veld hebt met alle emailadressen daarin ? Hoe heb je die dan gescheiden ? Quote
0 Sjlosi Posted September 1, 2007 Author Posted September 1, 2007 neen, zoals ik de NAW gegevens per record invoer zo heb ik per record het mailadres ingevoerd in het daarvoor bestemde tekstveld. Ik had verwacht dat, als er gevraagd wordt om bij het aanmaken van een mail via FP het veld in TO/AAN in te voeren, dat ik dan dit emailveld daar plaats en dat er van de gevonden reeks - de mail adressen dan verschijnen in de TO/AAN regel in de aangemaakte mail. Dit alles tbh van het maken van een groepsmail. Maar nee dus. Groet, Sjlosi Quote
0 Rony Rabijns Posted September 1, 2007 Posted September 1, 2007 Of ik begrijp je niet meer, of jij wil iets totaal anders ... maar in bijlage een voorbeeld van de scripstap SendMail(). Email.fp7 Quote
0 Sjlosi Posted September 1, 2007 Author Posted September 1, 2007 Dank je Rony, Hoewel ik niets anders deed dan voorheen is het me nu wel gelukt om post te verzenden. Ik ben er niet achter wat ik verkeerd deed. Of is het te beschamend om openbaar te maken?? Inmiddels kan ik je voorbeelden zeker gebruiken. Vriendelijke groet, Sjlosi Quote
Question
Sjlosi
Om een mail aan meerdere personen te zenden heb ik een zoekopdracht verricht.
Daarna post verzenden en bij maken meerdere emails aangeklikt.
bij aan het veld waarin de emailadressen gezet.
Het bericht getypt.
Daarna wordt er wel in Outlook Express een mail aangemaakt, met het onderwerp op de goede plek maar de adresregel blijft leeg.
Wat kan ik fout hebben gedaan? zie ik iets over het hoofd ?
Sjlosi
6 answers to this question
Recommended Posts