Jeroen Aarts Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Iemand al een van volgende problemen gehad? Of beter, weet iemand er een oplossing voor? - Telkens als ik de naam van een script probeer te wijzigen crasht FileMaker. Dit bij gelijk welke database (nieuw of geconverteerd vanuit 8.5) - In ScriptMaker, in de lijst met scripts, als ik enkele toetsaanslagen doe, crasht FileMaker. Specs: WinXP SP2, Parallels, op MacBook Pro (Intel Core 2 Duo): Quote
0 Jeroen Aarts Posted September 12, 2007 Author Posted September 12, 2007 Aha, heb de oorzaak gevonden - vermoed ik: De MenuControl plug-in die compatibel was met 8.5 en die ik in de FileMaker 9 Extensions folder had gekopieerd. Werkte op zicht wel. Het verwijderen van de plug-in doet alles weer naar behoren werken! Quote
0 hbrendel Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Probeer het nog eens met de nieuwste versie (3.0.4.14) Henk Quote
Question
Jeroen Aarts
Iemand al een van volgende problemen gehad? Of beter, weet iemand er een oplossing voor?
- Telkens als ik de naam van een script probeer te wijzigen crasht FileMaker. Dit bij gelijk welke database (nieuw of geconverteerd vanuit 8.5)
- In ScriptMaker, in de lijst met scripts, als ik enkele toetsaanslagen doe, crasht FileMaker.
Specs:
WinXP SP2, Parallels, op MacBook Pro (Intel Core 2 Duo):
2 answers to this question
Recommended Posts