jmavanme Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Goedenavond allemaal, Ik wil met web viewer op de site:www.routenet.nl een postcode invullen. Ik heb een tabel met adressen van waaruit de gegevens ingevuld moeten worden. Kan iemand mij hierbij helpen/ heeft iemand hier ervaring mee? Thanks Quote
0 Rony Rabijns Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Ik gebruik zelf GoogleMaps. Daar heb je meer mogelijkheden mee. (zie voorbeeldje in bijlage.) GoogleMap.fp7 Quote
0 jmavanme Posted September 29, 2007 Author Posted September 29, 2007 Ok, ik zal es kijken. Weet jij misschien hoe je met de codes om moet gaan? Ik heb er niet zoveel verstand van en de help functie is een beetje tovertover...( geen bijlage trouwens) Quote
0 jmavanme Posted September 29, 2007 Author Posted September 29, 2007 Oeps, sorry. ik zie nu wel je bijlage...thanks Quote
0 jmavanme Posted September 29, 2007 Author Posted September 29, 2007 Echt gaaf joh dat jij dit weet. Hier kan een leek toch niet opkomen? Ik ga ermee aan de slag, hoop dat t lukt Quote
0 jmavanme Posted September 29, 2007 Author Posted September 29, 2007 Bij mij komen de gegevens uit: relatie en medewerkers.. Ik zie dat jij een "geo code" hebt ingevuld. Hoe moet ik daarmee omgaan? Quote
0 Rony Rabijns Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Bij mij komen de gegevens uit: relatie en medewerkers.. Dat is geen probleem Ik zie dat jij een "geo code" hebt ingevuld. Hoe moet ik daarmee omgaan? "Geo code" is een variabele die GoogleMaps gebruikt, maar die niet noodzakelijk moet ingevuld worden. Echt gaaf joh dat jij dit weet. Hier kan een leek toch niet opkomen? Verder raad ik je toch aan om eens goed te kijken wanneer je een webviewer op je layout plaatst. Dan zie daar namelijk een aantal voorbeelden tussen staan .... waaronder GoogleMaps .... Quote
0 jmavanme Posted September 29, 2007 Author Posted September 29, 2007 Hallo Ronny, Ja tuurlijk, je hebt helemaal gelijk. Ik ben aan de slag gegaan met de voorbeelden maar op de een of andere manier lukt het niet. In mijn voorbeeldenlijst zit Map quest ( of is dat ook Google Maps?). Ik heb die uiteraard geprobeerd maar dat wil niet echt lukken. En nu.... met een beetje geprobeer werkt het! Geweldig. Dank voor je hulp en het meedenken. Toch ben ik benieuwd naar hoe ik dit kan leren, ik heb nog wel meer toepassingen waar ik web viewer voor kan gebruiken. Goed weekend in ieder geval Quote
0 Yves Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Ik heb je applicatie gedownload. Ik heb evenwel voortdurend een crash... OS X 10.4.10 met FM 8.5 Wat mag ik verkeerd doen? Quote
0 Rony Rabijns Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Had je al gestort op mijn rekening ? Wat zeg je, neen ? Tja .... ---------- Er waren reeds 10 downloads en 1 klacht. Ik mag aannemen dat er dan bij jou iets fout zit. Maar wat .... geen idee. Quote
0 Yves Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 De banken van tegenwoordig... Het is de enige FM toepassing die blokkeert... sans rancune Tegen dat ik het 2e adres heb ingegeven (en zo traag tik ik dan ook weer niet) gaan we via een ommetje naar Canada over tot de crash... Quote
0 Rony Rabijns Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Probeer eens de layouts te scheiden : Maak een layout voor de ingave van de adressen, en eentje met de webviewer op (bvb een popupvenster) Quote
0 Yves Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Stukken beter! Werkt prima. Nu hopen dat de bank nog volgt! Bedankt Rony! Quote
Question
jmavanme
Goedenavond allemaal,
Ik wil met web viewer op de site:www.routenet.nl een postcode invullen.
Ik heb een tabel met adressen van waaruit de gegevens ingevuld moeten worden.
Kan iemand mij hierbij helpen/ heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks
12 answers to this question
Recommended Posts