G.B.BREUKEL Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Hallo alle. Ik ben met een app. bezig en nu loop ik tegen het volgende aan. Nu wil ik een lay-out maken ( lijstformaat ) en uit 2 bestanden die niet gekoppelt zijn diverse velden laten zien. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Of heeft iemand een voor beeld voor mij. Alsvast bedankt. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Velden laten zien uit 2 bestanden ga je alleen kunnen doen door een koppeling ... Een andere oplossing zou kunnen zijn, maar hangt af van de toepassing die je voor ogen hebt, importeren van de gegevens uit beide tabellen in een "verzamel"-tabel. Quote Link to comment
0 G.B.BREUKEL Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 Velden laten zien uit 2 bestanden ga je alleen kunnen doen door een koppeling ...Een andere oplossing zou kunnen zijn, maar hangt af van de toepassing die je voor ogen hebt, importeren van de gegevens uit beide tabellen in een "verzamel"-tabel. Het gaat om het volgende. Ik heb een tabel facturen en een tabel gemaakte kosten. Nu wil ik deze gegevens in 1 keer op het scherm zien zonder dat ik portalen hiervoor gebruik. Dus bv. Tabel 1 factnr. Naam. bedrag. Tabel 2 Artikel. Bedrag. En met een koppeling gaat het wel maar waar kan ik een koppeling mee maken die logische is, Ze hebben niets met elkaar te maken. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Nu wil ik deze gegevens in 1 keer op het scherm zien zonder dat ik portalen hiervoor gebruik Dat lijkt me onmogelijk zonder portalen. En met een koppeling gaat het wel maar waar kan ik een koppeling mee maken die logische is, Ze hebben niets met elkaar te maken. Daar heb je de x-relatie voor. Quote Link to comment
0 WJ Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Je zou ook gewoon twee vensters kunnen tonen ? Groet, WJ Quote Link to comment
Question
G.B.BREUKEL
Hallo alle.
Ik ben met een app. bezig en nu loop ik tegen het volgende aan.
Nu wil ik een lay-out maken ( lijstformaat ) en uit 2 bestanden die niet gekoppelt zijn diverse velden laten zien.
Hoe krijg ik dit voor elkaar.
Of heeft iemand een voor beeld voor mij.
Alsvast bedankt.
4 answers to this question
Recommended Posts