Jump to content
  • 0

blue box invoices

morphius

Question

Ik heb mijn filemaker files van mac omgezet naar een pc . Alles werkt behalve blue box invoices. Wanneer ik deze files probeer te openen krijg ik altijd de melding: can't find Invoices. Als deze aanduid verschijnt de melding: can't find Items. Zo gaat ie het hele lijstje af van al die verschillende blue box onderdelen. Iemand een idee hoe je bestaand blue box files( geconverteerd van mac naar pc) in filemaker 8 kan importeren. Als je blue box niet kent, zal deze topic een beetje op chinees lijken waarschijnlijk :)

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Zorg er voor dat alle files in één en dezelfde map of directory staan. Dat scheelt al een hoop problemen.

De conversie van Mac naar PC of andersom heeft normaliter geen invloed op de werking, behalve wanneer, en dat is hier het geval wellicht, de bestanden verspreid staan over de schijf. Aangezien FM relatief adresseert, krijg je problemen wanneer je ondoordacht bestanden gaat verplaatsen of verhuizen.

Nog beter : kuis de file references op ...

------------------------------------------------------------------

Dit was klaarblijkelijk m'n 3.000ste posting.