Ga naar inhoud
  • 0

FM database op PDA wordt beschadigd bij synchronisatie


MRC

Vraag

Ik heb een eenvoudige CD database gemaakt in FM .Hierin kan je opgeven welke nummers op de cd staan zodat je compleet database hebt van mijn cd verzamelingen. Ik heb totaal 3500 records (file grootte:1,2MB) record al ingevoerd. Ik heb ook een IPaq HP 1940 PDA waar FM mobile opdraait. als ik naar cd beurzen ga dan synchroniseer ik mijn pda soms duurt het synchronisatie 3-5 minuten . Soms wordt het synchronistie niet goed uitgevoerd en als ik het op het pda open dan krijg ik melding dat het beschadigd is en dat moet ik het verwijderen op de pda en nogmaals synchroniseren en dat werkt het weer. Ik heb ook de laatste synchronisatie van microsoft geinstalleerd maar het heeft niet geholpen.

 

wie heeft tips of heeft ook verglijkbare problemen gehad

 

al vast bedankt voor je hulp

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

PDA's staan nou niet bepaald bekend als uiterst stabiele systemen.

Hetzelfde geldt voor ActiveSync, dat best goed getest is voor Outlook, maar met allerlei andere programma's regelmatig problemen geeft.

 

Ik heb ooit Lotus Notes via ActiveSync werkend moeten krijgen bij mijn collega's, maar uiteindelijk kwamen ze om de twee maanden terug met allerlei problemen. Regelmatig diende de agenda weer opnieuw opgezet te worden, omdat allerlei afspraken ineens dubbel genoteerd stonden.

 

Niet bepaald prettig...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...