Freaky Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 kan iemand mij helpen wens in een fm toepassing barcodes te gebruiken font = 3of9 als ik deze scan krijg ik ipv cijfers , de alfanumerieke tekens die onder de cijfers op het klavier staan maw 1 is & en 2 is é , enz weet iemand waaraan dit ligt ? de letters zelf worden goed gescand Moet ik dit in een rekenveld laten omrekenen of zijn er eenvoudiger oplossingen ik weet het dit is niet de juiste plaats om zoiets te vragen , maar velen onder jullie zijn er ook met bezig , en hier krijg je immers vlug antwoord op je vragen Alvast bedankt Quote
0 Stardust Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Dit onderwerp werd juist behandeld --> http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4862 Mijns inziens, wanneer ik je vraag goed begrijp, lijkt het me dat je het juiste lettertype dient te kiezen voor de barcodetekst. MVG, Danny Quote
0 Freaky Posted November 6, 2007 Author Posted November 6, 2007 Hey Stardust , wat bedoel je met lettertype ? ik gebruik 3of9 als lettertype het eigenaardige is als ik een bestaande barcode scan vb van een pot choco ( waar de cijfertjes onderstaan ) ook die "vertaalt" naar de overeenkomstige alfanumerische tekens ipv de cijfers Quote
0 burggraaf Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Het veld waarin je het scanresultaat laat verschijen is volgens mij beter een gewoon tekstveld zonder speciaal font... Voor het afdrukken van een barcode heb je wel een speciaal font, plug-in of anders nodig. Quote
0 AvD Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Ik denk dat je barcode lezer niet goed geconfigureerd is. Heb je de handleiding van dat toestel al doorgenomen? Quote
Question
Freaky
kan iemand mij helpen
wens in een fm toepassing barcodes te gebruiken
font = 3of9
als ik deze scan krijg ik ipv cijfers , de alfanumerieke tekens die
onder de cijfers op het klavier staan
maw 1 is & en 2 is é , enz
weet iemand waaraan dit ligt ?
de letters zelf worden goed gescand
Moet ik dit in een rekenveld laten omrekenen of zijn er eenvoudiger oplossingen
ik weet het dit is niet de juiste plaats om zoiets te vragen ,