DDC Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Hallo, Ik moet enkele escape codes sturen naar een Brother printer vanuit een filemaker applicatie. De applicatie draait op een Imac, geen windows dus. Kan er iemand mij op weg helpen? Bedankt alvast! Quote
0 AvD Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Welkom! Kijk eens naar escape codes in de zoekfunctie. Ik dacht dat dat hier nog maar pas aan bod was gekomen. Quote
0 DDC Posted November 13, 2007 Author Posted November 13, 2007 Had ik al gedaan, maar niets gevonden waarmee ik geholpen ben. Ik moet dus enkele escape codes sturen naar een brother printer die verbonden is aan een Mac. In windows weet ik dat dit vanuit een batch gaat met DOS, maar in Mac OS X.... geen idee! Let wel, ik zoek geen hulp voor de escape codes, maar moet enkel een manier hebben om ze "ruw" door te sturen naar de printer zonder de spooler. Kan er iemand mij op weg helpen? Bedankt alvast! Quote
Question
DDC
Hallo,
Ik moet enkele escape codes sturen naar een Brother printer vanuit een filemaker applicatie. De applicatie draait op een Imac, geen windows dus.
Kan er iemand mij op weg helpen?
Bedankt alvast!
2 answers to this question
Recommended Posts