Ga naar inhoud
  • 0

Voorkomen van Dubbelen vensters


Pasav

Vraag

Hallo,

 

Ik ben bezig om onze database te herzien. Ik heb nu een oplossing gemaakt die gebruik maat van een main menu aan de linker kant van je scherm.

Met daar de knoppen op die een nieuw venster openen met de gevraagde functie (adressenbestand, project management etc)

Werkt op zich goed, maar gebruikers sluiten niet altijd de vensters, en nu FM meerdere venster kan openen van de zelfde database, krijg je dus dat er van 1 db meerdere venster open kunnen staan bij 1 gebruiker, beetje verwarrend.

 

Wat ik wil :

Ik gebruik mijn main menu om een bv adressenbestand te openen, als deze al openstaat moet FM dit venster (ja met vaste naam) selecteren en naar voren toe gooien, is het er niet moet die een nieuwe venster maken en deze tonen.

 

Ik ben bezig geweest met de functie active window, maar krijg daar toch niet het gewenste resultaat mee ..

 

Alvast bedankt voor de ideeën ...

 

Mvg,

Patrick

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...