Marco H. Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Alleereerst allen dank voor alle oplossingen die ik hier al het mogen vinden! Het antwoord op mijn volgende uitdaging heb ik nog niet kunnen vinden vandaar mijn eerste post! In een [afdruk] layout wil ik een containerveld niet zichtbaar hebben wanneer het veld leeg is. Sliding werkt niet. Zijn er andere mogelijkheden? Quote
0 AvD Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Sliding werkt niet. Ja en nee. Kijk hier eens voor de toveroplossing. Quote
0 Marco H. Posted November 27, 2007 Author Posted November 27, 2007 Inderdaad! Dank voor het snelle antwoord... Quote
0 Dick Verschuur Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 En ook ik ben hier mee geholpen! bedankt! Quote
Question
Marco H.
Alleereerst allen dank voor alle oplossingen die ik hier al het mogen vinden!
Het antwoord op mijn volgende uitdaging heb ik nog niet kunnen vinden vandaar mijn eerste post!
In een [afdruk] layout wil ik een containerveld niet zichtbaar hebben wanneer het veld leeg is. Sliding werkt niet. Zijn er andere mogelijkheden?
4 answers to this question
Recommended Posts