Frank Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Een nieuw record komt steeds als laatste in de data base. Kan ik dat op één of andere manier ergens tussen een selectie krijgen zonder dat ik moet gaan nummeren en sorteren? Quote
0 AvD Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Er is maar een manier: een kloon van je databank maken. In de actuele versie sorteren zoals je het wenst. Die reeks importeren in de kloon. De originele databank in backuparchief kieperen en de kloon renamen zodat hij zich gedraagt als de originele. Quote
0 Pasav Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Er is maar een manier: een kloon van je databank maken. In de actuele versie sorteren zoals je het wenst. Die reeks importeren in de kloon. De originele databank in backuparchief kieperen en de kloon renamen zodat hij zich gedraagt als de originele. Wow, dat is een complexe werkwijze, en lijkt me erg fout gevoelig. Quote
0 Frank Posted January 10, 2008 Author Posted January 10, 2008 Ik vond een workarround door de records van dit bestand te nummeren en te tonen in een portaal in een ander bestand. waar dan gesorteerd wordt op deze nummering. Als ik de volgorde wil wijzigen kan ik met de nummers wat "foefelen". Echt elegant is het niet but it serves the purpose. Quote
Question
Frank
Een nieuw record komt steeds als laatste in de data base.
Kan ik dat op één of andere manier ergens tussen een selectie krijgen zonder dat ik moet gaan nummeren en sorteren?
3 answers to this question
Recommended Posts