WJ Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Het installeren van filemaker server 9 op windows xp die draaide op VMWare Tijdens de installatie kreeg ik steeds de melding dat een bepaald bestand niet kon worden gevonden of geen toegang tot werd verleend. Dit bestand wisselde steeds maar had vaak iets met de java programmatuur te maken. Ik kon alleen een rollback doen van de installatie. Bellen naar de helpdesk van filemaker leverde weinig op. Alleen iets van zet alle services die draaien uit en wij ondersteunen geen VMware. Na het kopieren van de cd naar de harddisk en vervolgens de setup vanaf daar te draaien was het probleem opgelost Groet, WJ Quote
0 JeanWM Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Na het kopieren van de cd naar de harddisk en vervolgens de setup vanaf daar te draaien was het probleem opgelost Dat is een manier van werken die we al jaren toepassen en eigenaardig genoeg, inderdaad, minder problemen schijnt te geven. Bijkomend voordeel is dat je steeds een copy van de programma's bij de hand hebt. En als je die programma's op een afzonderlijke partitie zet, kun je de harde schijf zelfs gedeeltelijk herformateren, je hebt altijd de programma's bij de hand. Zelfs bij een update die om de 'originele CD' zou vragen heb je geen zoekwerk meer. Quote
Question
WJ
Het installeren van filemaker server 9 op windows xp die draaide op VMWare
Tijdens de installatie kreeg ik steeds de melding dat een bepaald bestand niet kon worden gevonden of geen toegang tot werd verleend.
Dit bestand wisselde steeds maar had vaak iets met de java programmatuur te maken. Ik kon alleen een rollback doen van de installatie.
Bellen naar de helpdesk van filemaker leverde weinig op. Alleen iets van zet alle services die draaien uit en wij ondersteunen geen VMware.
Na het kopieren van de cd naar de harddisk en vervolgens de setup vanaf daar te draaien was het probleem opgelost
Groet,
WJ
2 answers to this question
Recommended Posts