Ga naar inhoud

Keuzelijst koppelen aan meerdere velden??? HELP


hedgefund

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje bezig om een keuzelijst te koppelen aan meerdere velden. Het lukt mij niet om te koppeling te maken. Hopelijk kan iemand mij hulp bieden.

 

Het betreft de volgende gegevens:

Tabel 1: Kandidaten

Veld: Kandidaatnr.

Veld: Voornaam

Veld: Achternaam

 

Tabel 2: Opdrachtgever

Veld: opdrachtgever

Veld: vacature

Veld: klantnr.

 

Ik wil in tabel 2 opdrachtgever een keuzelijst maken waarin ik kan kiezen tussen de verschillende kandidatennr's. De kandidatennr's moeten weer corresponderen met de velden voornaam en achternaam. Het lukt mij niet om een koppeling te maken tussen Kandidaatnr met voornaam en achternaam en dit vervolgens weer te geven in tabel 2. ALvast bedankt.

 

HHH

Link naar reactie

Voorbeeld:

 

Relatie

Kandidaatnr -----> klantnr.

 

Veld1 Veld2 Veld3

Kandidaatnr. Voornaam kandidaat Achternaam kandidaat

=keuzelijst

 

Het doel is dat als je de keuzelijst in veld1 veranderd dat de voornaam en achternaam van de kandidaat mee veranderd in een andere tabel. Ik heb verschillende opties toegepast zonder resultaat. Ik heb het ook via een portaal geprobeerd. Bij de portaal wordt de voornaam als de achternaam niet mee veranderd. Ik heb van het bovenstaande geen output om als voorbeeld te posten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...