jw Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 Een klant wil nieuwe lic 9 gebruiken. Zijn er problemen bekend als je Fm9 inzet in een omgeving waar FMS7 staat geïnstalleerd? Quote
0 AvD Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 "Niet doen" lijkt me het beste advies. In principe draai je de software van het ogenblik binnen het besturingssysteem van het ogenblik op de hardware van het ogenblik. Als je op één of twee van die factoren gaat "sjoemelen", dan ben je actief op zoek naar problemen. Dit is een universele ICT-waarheid en meteen de reden waarom alle informatici zonder uitzonderling naar de hel gaan. Quote
0 Maarten Witberg Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 als het om de licenties gaat lees dit dan eens Quote
0 jw Posted February 4, 2008 Author Posted February 4, 2008 dank je voor de input. Je hebt gelijk, ik zou zodoende fm7 kunnen installeren, maar wil eigenlijk fm9 installeren en zo alvast tonen wat voor moois we kunnen in fm9. Daarbij moet ik dat alleen geen problemen krijgen tussen fms7, fm7 en fm9. Zover kan ik geen problemen ontdekken, dan alleen dat ik de nieuwe zaken als variabelen en tabschermen nog niet actief kan gaan gebruiken. Quote
Question
jw
Een klant wil nieuwe lic 9 gebruiken. Zijn er problemen bekend als je Fm9 inzet in een omgeving waar FMS7 staat geïnstalleerd?
3 answers to this question
Recommended Posts