Ga naar inhoud
  • 0

Filemaker Advisor Magazine


johan

Vraag

Ik was geïnteresserd in Filemaker Advisor Magazine

http://my.advisor.com/whome.nsf/w/FileMakerAdvisor

en wou me er eigenlijk eens een jaartje op abonneren...

Voor het abonnement moet je eerst een gratis lidmaatschap aangaan. Maar... Daar gaat het al fout! Ze beloofden dat ik een mail zou krijgen met een activatielink. Maar dat gebeurt dus gewoon niet... Toen ik een mailtje stuurde of er problemen waren kreeg ik bericht: "Your message regarding your subscription or purchase has been submitted. Please allow 2 business days for a response from Advisor Customer Service". Ondertussen zijn er al 2 weken verlopen... Ondertussen heb ik nog al eens een keer terug contact opgenomen... geen antwoord... Raar...

 

Iemand raad?

 

En... is dat on-line magazine zijn geld eigenlijk wel waard? En is het aangewezen om ook te kiezen voor het afgdrukte magazine?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb me iets langer dan een jaar geleden eens tegelijk op ISO en FMA geabonneerd.

 

FMA site vind ik traag, zeer vermoeiend navigeerbaar en archiveerbaar, etc. Soms moet ik "uren" zoeken om een bepaalde handige artikellijstvorm terug te vinden die ik ooit eens had gezien. Zou niet graag na een jaar afwezigheid terugkomen en de artikels moeten zoeken/archiveren die ik dat jaar gemist heb, dat is een hopeloos vermoeiende zaak. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die de goeie manier kennen/noteren, en eens je het weet is het natuurlijk gemakkelijk.

 

De pagina's worden ook afgekapt in mijn pdf-printer. Wil ik ze met een full Acrobat in pdf archiveren, dan moet ik dikwijls herhaaldelijk inloggen ermee, iets wat ik bij normaal gebruik ook al heel veel heb voorgehad op de site :roll:

 

Verder zou mijn lidmaatschap al een hele tijd moeten afgelopen zijn, maar ik kan er nog steeds op. Nochtans dacht ik duidelijk gelezen te hebben dat het lidmaatschap niet automatisch verlengd zou worden, maar nu ben ik bang van wel :evil:

 

De titels ogen natuurlijk aanlokkelijk en er zullen zeker pareltjes tussenzitten, maar in de praktijk ben ik 20 keer meer met het ISO abonnement, waarvan ik vele dingen direct ga toepassen, terwijl ik aan het lezen van FMA-artikels (met info die je dikwijls ook elders vindt) nauwelijks toekom.

 

Ze zijn natuurlijk wel interessant om per onderwerp te archiveren en ik zal er zeker nog plezier aan beleven, maar dat abo was ik niet van plan te verlengen.

 

Ik dacht ook dat de gedrukte versie niet meer bestond, of alvast niet voor verzending naar Europa?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb eveneens een abo op beiden.

Filemakermagazine is onmisbaar, Advisor is een stuk minder.

De gedrukte versies bestaan zeker nog.

Als je professioneel werkt met filemaker zijn al die dingen hun geld wel waard. 1 tip(je) kan al genoeg zijn om het abonnement te verantwoorden.

Met de lage dollar wordt alles goedkoper.

Ik heb bvb. via informit.com een aantal filemakerboeken aan ±50% van de Belgische prijs gekocht en op 2 dagen waren ze hier.

Link naar reactie
  • 0

Verder zou mijn lidmaatschap al een hele tijd moeten afgelopen zijn, maar ik kan er nog steeds op. Nochtans dacht ik duidelijk gelezen te hebben dat het lidmaatschap niet automatisch verlengd zou worden, maar nu ben ik bang van wel :evil:

Eigenlijk mogen ze je abonnement niet zomaar verlengen hé zeg! Maar ja... ze hebben je VISAgegevens misschien nog altijd en wat kan je er dan tegen beginnen? Hou ons zeker op de hoogte als ze je rekening zomaar ongevraagd zouden debiteren!

Verder... Het zijn daar precies gekke toestanden... Ik heb al een hele week toegang tot alle artikels en heb geen Euro betaald!... Ni slecht!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...