Zjem Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Hallo, Ik heb een valuelist met 10 verschillende namen van personeelsleden. Ik heb per personeelslid een knop met daarop hun naam. Nou wil ik zodra ik de values in the value list verander, dat de namen op de knoppen op dezelfde manier veranderen. Kan dat? Quote
0 Joris Aarts Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Hallo, ik weet niet of je goed bezig bent als je voor elk personeelslid een knop hebt, tenzij die knoppen in een portal staan. Maar soit: probeer dit eens: je kan in de tekst van je knop een Merge Field plakken (In Layout mode Insert->Merge Field). Met andere woorden: de tekst van je knop kan een veld zijn! Veel succes. Quote
0 AvD Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Eindelijk! Ik heb hier namelijk nog een doos hele grote knoppen liggen, en niemand wilde die hebben. Ze mogen weg voor een prikje. Quote
Question
Zjem
Hallo,
Ik heb een valuelist met 10 verschillende namen van personeelsleden.
Ik heb per personeelslid een knop met daarop hun naam. Nou wil ik zodra ik de values in the value list verander, dat de namen op de knoppen op dezelfde manier veranderen. Kan dat?
2 answers to this question
Recommended Posts