Ga naar inhoud
  • 0

automatisch naar ander veld


chauffeurke

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
inderdaad is de event scipt daar een hele goede voor. Wat wil je met die loop bereiken ?

Dat mss continu het aantal karakters geteld kan worden, want hoe ga je dat anders doen? Achteraf bij verlaten van het veld is nl. te laat, want dat is naar mijn begrip niet de vraag.

Link naar reactie
  • 0

Ik versta dat gevraagd wordt om tijdens het tikken na een aantal chars auto. naar een ander veld te springen.

 

Ik ken geen veldinstellingen die waarschuwingen kunnen geven of dingen kunnen doen alvorens het veld verlaten is, net zoals je native m.i. bv ook geen tellertje kan maken dat live het aantal ingetikte letters kan bijhouden. Het looping script kan dat mss wel.

 

Wat je ook kan doen is een field exit script trigger plaatsen die het teveel erafkapt en in het volgend veld plaatst, maar dat is toch al iets anders.

aangepast door Gast
Link naar reactie
  • 0
inderdaad dat is precies wat ik wil bereiken

waar kan je zo een plug in vinden en waarschijnlijk zal dat niet gratis

zijn zeker ? zo een tricker met een loop, hoe zit dat in elkaar ?

Bijna al die plugins zijn gratis 8)

 

Als je ISO-lid bent, is stap 1:

www.filemakermagazine.com/videos/field- ... ggers.html

Mss bevat de DoScript plugin demo ook een voorbeeld ervan.

 

Of mijn looping script-idee zou werken ben ik momenteel te lui voor om te testen :wink: , vandaar ook mijn eigen vraag. Of het altijd 100% betrouwbaar zou werken al naargelang je intiksnelheid, vraag ik me al evenzeer af.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...