heimen Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 een wellicht simpele vraag die vor ons heel lastig blijkt te zijn hoe maak ik een doorlopend kasboek waarbij ik de tussen velden nog kan verranderen met doorbereken van het laatste saldo bij voor baat dank voor jullie oplossingen vrgr Heimen kas.fp5 Quote
0 andries Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 ... ik snap niet helemaal wat je bedoelt... heb je bestand is gelezen en op zich doet het toch wat je wilt dat het doet? Ik ben ook geen accountant, dus ken niet veel van dit soort dingen... Als je wat meer uitleg geeft dan wil ik gerust helpen. Quote
0 jw Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Je kan een running summery maken. Je beginsaldo kan je dan als eerste regel opnemen. Tenslotte is dat ook een soort van inkomsten. Ik hoop dat je hier verder mee komt. kas.fp5 Quote
0 heimen Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 Je kan een running summery maken.Je beginsaldo kan je dan als eerste regel opnemen. Tenslotte is dat ook een soort van inkomsten. Ik hoop dat je hier verder mee komt. heel erg bedankt voor je antwoordje maar het is mij nog effetjes onduidelijk heb je een voorbeeldje miscchien ??? gr Heimen Quote
0 heimen Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 bedankt ik denk dat dit gaat werken gr Heimen Quote
0 heimen Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 werkt perfect dank je wel we zijn erg geholpen voor ons clubje weet je toevallig ook een oplossing voor het volgede probleempje we hebben een presnetielijst voor 2007 en 2008 en willen graag zonder extra velden een invul datum aan kunnen geven bijv in de koptekst of zo nu moet ik een teksveld in de layout modus maken en dat is niet voor idereen even makkelijk ik hoop dat je ook hier wat voor weet, vast bedankt gr Heimn leden Kopie.fp5 Quote
Question
heimen
een wellicht simpele vraag die vor ons heel lastig blijkt te zijn
hoe maak ik een doorlopend kasboek waarbij ik de tussen velden nog kan verranderen met doorbereken van het laatste saldo
bij voor baat dank voor jullie oplossingen
vrgr
Heimen
kas.fp5
5 answers to this question
Recommended Posts