HarryR Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Ik hoef niet te weten of en hoe (goed) web-based applicaties werken maar ben vooral geïnterresseerd in samengebruik via Internet. Werkt dat? Zo ja, snel genoeg? Wat is de minimum ADSL-snelheid? Enfin, zoveel als je kwijt wilt. Dank, Harry Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Ik hoef niet te weten of en hoe (goed) web-based applicaties werken maar ben vooral geïnterresseerd in samengebruik via Internet.Werkt dat? Zo ja, snel genoeg? Wat is de minimum ADSL-snelheid? Enfin, zoveel als je kwijt wilt. Dank, Harry - Het werkt. - Het werkt snel. - De bandbreedte wordt vooral bepaald door het aantal gebruikers dat gelijktijdig zal inloggen op de server. Voorzie daar een behoorlijke lijn. De gebruikers zelf kunnen perfect werken met een standaard ADSL-abonnementje. Quote Link to comment
0 HarryR Posted April 9, 2008 Author Share Posted April 9, 2008 Dank je wel Rony, wat heet in België een standaard ADSL-lijntje? 3 Mb? Blij dat je reageert, het lijkt wel of niemand dit al/nog verzonnen heeft. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 een uploadsnelheid van 400 Kbps en een downloadsnelheid van 4 Mbps. Quote Link to comment
Question
HarryR
Ik hoef niet te weten of en hoe (goed) web-based applicaties werken maar ben vooral geïnterresseerd in samengebruik via Internet.
Werkt dat? Zo ja, snel genoeg? Wat is de minimum ADSL-snelheid? Enfin, zoveel als je kwijt wilt.
Dank, Harry
3 answers to this question
Recommended Posts