Ga naar inhoud
  • 0

standaard email account instellen via FM


Gem

Vraag

hallo

Via FM script stuur ik documenten door naar mijn emailprogramma (windows mail - Vista Ultimate). Dit werkt perfect maar FM neemt steeds de standaard ingestelde emailaccount van Windows Mail. Kan ik iets meegeven in mijn script dat FM een specifieke emailaccount gebruikt voor het verzenden van de data?

 

:?:

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Kan ik iets meegeven in mijn script dat FM een specifieke emailaccount gebruikt voor het verzenden van de data?

:?:

 

Neen. Ik laat de mail altijd nog eens zien vooraleer ik deze verstuur. Op dat moment kun je op je mail nog switchen naar het andere account. Dit volautomatisch regelen binnen fm-script kan niet. Misschien dat het via een plugin wel lukt. Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Link naar reactie
  • 0

Ik vrees dat edc gelijk heeft, ook ik handel m'n e-mail verkeer via FM op die wijze af.

 

Zonder plugin is dit niet mogelijk ben ik bang, maar anderzijds we zijn hier over Filemaker bezig en het zou me niet verbazen dat straks hier iemand een gewiekste techniek voor heeft uitgevonden. Ik kijk eens rond, Jean, Rony, Joris, Jeroen, Henk, Peter, André, en de al de andere 'Filemaker cracks' die dit forum sieren.

 

Danny 8)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...