Ga naar inhoud
  • 0

automatisch exporteren naar *.txt bestand


nitsuko

Vraag

ik wil een export van email adressen naar een tekst bestand automatisch maken. ik heb zelf het zover voor elkaar dat alle adressen met namen als komma gescheiden worden neergezet in een tekstvak in filemaker6.

ik kopieer en plak dit dan in een *.txt bestand zodat ik het kan importeren in outlook-express. weet iemand hoe ik de data automatisch in een *.txt bestand kan zetten?

Bedankt

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Klik onder File op Export of zoiets (6 is al zolang geleden, sorry) en volg de instructies. De rest gaat vanzelf. Wil je meer info, klik dan eens op de online help. Daar staat de hele procedure nog eens uitgelegd. Je zal dan zien dat al je eigen werk overbodig is geweest.

Advies (we geven die hier graag, omdat de meesten onder ons ze zelf niet volgen...): lees eerst de online help en begin pas dan met het werk. Nu doe je het omgekeerde en verspil je energie en tijd.

Met een vrolijke kwinkslag en... welkom op dit forum.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...