AvD Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Vroeger was Set Field een soms lastig ding; dat staat uitgelegd in een heel oude tip. FileMaker heeft dit probleem opgelost en vandaag gaat het allemaal zoals het moet. Ik zou graag weten vanaf welke versie die correctie door FileMaker is ingevoerd. Quote
0 JeanWM Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Komende van daar, ik weet het niet André. Ik ben geen historicus op gebied van details van FileMaker. In FM6 hadden we nog steeds prijs. In FM7 ook nog altijd. Met de veranderde zoek/vind mogelijkheden in FM 8/8.5 schijnt ook Set Field zich anders te gedragen. Dan moet het zich ergens gaan situeren tussen FM7 vX en FM 8 vYY.... Moar just wete, nenk..... Quote
Question
AvD
Vroeger was Set Field een soms lastig ding; dat staat uitgelegd in een heel oude tip. FileMaker heeft dit probleem opgelost en vandaag gaat het allemaal zoals het moet. Ik zou graag weten vanaf welke versie die correctie door FileMaker is ingevoerd.
1 answer to this question
Recommended Posts