Ga naar inhoud
  • 0

Zelfde pagina printen uit meerdere records


knops

Vraag

Hallo,

 

Ik ben tamelijk nieuw in Filemaker en heb een formulier gemaakt dat bestaat uit 8 pagina's (dat wil zeggen als ik het naar A4 uitprint).

 

Nu wil ik van de geselecteerde records een select aantal pagina's uitprinten. Dus bijvoorbeeld pag. 2 tm 4 van de 8 en dat voor records 1 tm 15. Ik geef dan in de printdialoog aan dat ik van "Records in selectie" pag. 2 tot 4 wil afdrukken.

 

Vervolgens drukt Filemaker alleen van het eerste record pag. 2-4 af. Logisch natuurlijk want in het tweede record zijn de pagina's 2,3 en 4 niet 2,3 en 4 maar 10,11 en 12 en zo verder voor de volgende records.

 

Mijn vraag is nu hoe ik dit kan oplossen (zonder van ieder record apart de pagina's te gaan printen :( ). In de printerdialoog gaat het in ieder geval niet. Bestaat er misschien een script dat zoiets doet ???

 

Graag jullie deskundige visie..!

 

Groeten,

Cor.

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...