Ga naar inhoud
  • 0

runtime oplossing developer


pjotter

Vraag

Ik probeer iets te maken met een runtime oplossing. Het werkt echter niet zo goed als ik gehoopt had :D

Het gaat om 2 bestanden waarbij bestand1 is gekoppeld aan bestand2. Vervolgens maak ik een runtime met die 2 bestanden waarbij bestand1 het hoofdbestand is. Tot zover nog geen probleem alles werkt zoals het moet werken. Probleem ontstaat nadat ik bestand2 wil updaten. Zodra ik dit bestand update (en dus laat overschrijven vanuit een ander programma) dan werkt de koppeling n de runtime niet meer. Ik had gehoopt dat door dezelfde naam en plaats te gebruiken de koppeling bleef bestaan. ALs ik bestand1 open met filemaker zelf dan werkt de koppeling (na overschrijven) met bestand2 wel. Is dit met developer 7 mogelijk of moet ik naar versie 9 (meer koppelings mogelijkheden dan 7?)

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik gewoon het bestand open met filemaker werkt alles prima. Als ik de runtime open met dezelfde bestanden dan krijg ik de mededeling dat het bestand niet tot het bestand hoort?

Dis is dus alleen als ik het bestand overschijf vanuit een ander bestand.

Ik werk nu maar met een import echter dat is weer een omweg.

Link naar reactie
  • 0

Nooit van gehoord. De bindkey is dacht ik gewoon de datum/time stamp?

Hoe krijg ik nu dus die twee gecombineerd?

Ik gebruik een runtime die elke dag 2 x wordt bijgewerkt via windows scheduler. Werkt perfect is een prima oplossing. elke keer nadat hij is bijgewerkt dan exporteer hij die gegevens die ik dus gebruik in een volgende runtime.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...