Jump to content
  • 0

zoekopdrachten kleuren

alfashirt

Question

Posted

hoe kan je in een portaal met bestellingen de gevonden reeks van een zoekopdracht kleuren, zodat het overzichtelijk wordt?

bijvoorbeeld een klant vraagt hetzelfde als de vorige bestelling, maar weet het aantal niet meer exact. Ik kan dan dit bepaald produkt opzoeken, maar in een bepaalde portalen, staan tientallen produkten, en dan moet je soms lang zoeken naar dit specifiek produkt dat je zoekt.

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik zou niet zoeken in een portaal: dat doe je blijkbaar al scrollend, en dus met je ogen. Ga naar de child file en zoek daar. Dat kan op een zeer eenvoudige manier en is 12734 keer efficiënter dan je die "kleuren work around" op de hals te halen.

Zoals steeds (?), maar niet op dit forum (helaas!): keep it simple!

• 0
Posted
En als je "zoeken" nu vervangt door "filteren", geldt je stelling dan nog steeds AVD?

Ik had het dus over zoeken, om te antwoorden op de vraag van poster. Iedereen die mij kent, weet dat ik een wandelend reclamebord ben voor portaalfiltering: de FileMaker Melitta man of zoiets.