Stamp Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Mijn vraag is of het mogelijk is nadat de pdf van de de offerte is gemaakt je ook een gepersonaliseerde e-mail kunt maken in het zelfde script. Er bestaat send mail script, maar dan moet je wel meteen de zojuist gemaakte pdf meteen kunnen bijvoegen. Quote
0 Rony Rabijns Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Ja dat kan. Je maakt de PDF. De naam en de locatie van de PDF sla je op in een variabele. Daarna maak je de email klaar en als attachment gebruik je de variabele. Quote
0 Stamp Posted December 20, 2008 Author Posted December 20, 2008 Heel hartelijk bedankt ik zal het straks gaan gebruiken. Ik zat er heel erg op te zinnen en kwam er niet goed uit. Quote
Question
Stamp
Mijn vraag is of het mogelijk is nadat de pdf van de de offerte is gemaakt je ook een gepersonaliseerde e-mail kunt maken in het zelfde script.
Er bestaat send mail script, maar dan moet je wel meteen de zojuist gemaakte pdf meteen kunnen bijvoegen.
2 answers to this question
Recommended Posts