PeterJ Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Wie kan een beginnende beginner helpen? Ik heb een bestand met records en elk record heeft een uniek nummer. Sommige records hebben gegevens nodig uit andere records. Ik wil dus in een willekeurig record de unieke nummers van enkele anders records invoeren en dan van elk van die records de waarde van 5 velden zien. De records waar ik naar verwijs staan willekeurig door het bestand. De velden die ik wil zien zijn wel steeds dezelfde 5 velden. Kan dat? Zo ja, graag een advies waar ik moet beginnen. Vast bedankt voor de moeite. Quote
0 hiker Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Dit kan door een interne relatie te maken op recordnummer, waarbij de benodigde records in beeld verschijnen na intypen van het recordnummer. Quote
Question
PeterJ
Wie kan een beginnende beginner helpen?
Ik heb een bestand met records en elk record heeft een uniek nummer.
Sommige records hebben gegevens nodig uit andere records.
Ik wil dus in een willekeurig record de unieke nummers van enkele anders records invoeren en dan van elk van die records de waarde van 5 velden zien.
De records waar ik naar verwijs staan willekeurig door het bestand. De velden die ik wil zien zijn wel steeds dezelfde 5 velden.
Kan dat? Zo ja, graag een advies waar ik moet beginnen.
Vast bedankt voor de moeite.
2 answers to this question
Recommended Posts