Ik zit even met een puzzel, waar de handleiding mij niet zo lekker op weg helpt...
Er staat hier een ouwe laptop, waar Vista Business op draait. De IIS server is reeds geinstalleerd zoals beschreven in de handleiding.
FMS 10 A is geinstalleerd zoals standaard het geval moet zijn.
En alles werkt.
Maar als ik vanaf een andere computer de webpagina van de server wil gaan bekijken, komt hij niet bij IWP uit, maar bij de standaard pagina van de IIS.
Er staat zoiets in de handleiding dat er een map WEB gekopieerd moet worden naar de c:\inetpub\wwwroot\
Maar wat eigenlijk? Ik heb helemaal geen map WEB...
Een paar pogingen verder leek mij dit wel iets voor dit forum.
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik zit even met een puzzel, waar de handleiding mij niet zo lekker op weg helpt...
Er staat hier een ouwe laptop, waar Vista Business op draait. De IIS server is reeds geinstalleerd zoals beschreven in de handleiding.
FMS 10 A is geinstalleerd zoals standaard het geval moet zijn.
En alles werkt.
Maar als ik vanaf een andere computer de webpagina van de server wil gaan bekijken, komt hij niet bij IWP uit, maar bij de standaard pagina van de IIS.
Er staat zoiets in de handleiding dat er een map WEB gekopieerd moet worden naar de c:\inetpub\wwwroot\
Maar wat eigenlijk? Ik heb helemaal geen map WEB...
Een paar pogingen verder leek mij dit wel iets voor dit forum.
Wie weet het?
2 answers to this question
Recommended Posts