Jump to content
  • 0

IWP onder Vista werkend krijgen Server Advanced

SuperWimmie

Question

Posted

Dag allemaal,

Ik zit even met een puzzel, waar de handleiding mij niet zo lekker op weg helpt...

Er staat hier een ouwe laptop, waar Vista Business op draait. De IIS server is reeds geinstalleerd zoals beschreven in de handleiding.

FMS 10 A is geinstalleerd zoals standaard het geval moet zijn.

En alles werkt.

Maar als ik vanaf een andere computer de webpagina van de server wil gaan bekijken, komt hij niet bij IWP uit, maar bij de standaard pagina van de IIS.

Er staat zoiets in de handleiding dat er een map WEB gekopieerd moet worden naar de c:\inetpub\wwwroot\

Maar wat eigenlijk? Ik heb helemaal geen map WEB...

Een paar pogingen verder leek mij dit wel iets voor dit forum.

Wie weet het?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Het is voor mij ook alweer even geleden, en weet het ook niet de details meer, maar in IIS maak je een website aan. Binnen IIS geef je ook aan welke map de rootmap is van een bepaalde website zodat IIS weet bij welke site hij waar welke index.html (of andere) moet aanroepen.

• 0
Posted

Ik ben er al uit. Staat niet zo overdreven duidelijk beschreven, helaas.

Het gaat om de IWPRES map:

"c:\Program Files\FileMaker\FileMaker Pro 10 Advanced\Extensions\Web Support\Resources\iwpres"

Als je die in de root van de website kopieert (alles der op en der an) dan is de IWP sessie te starten met het bestandje iwp_home.html

De IWPRES map wordt ook bij FMS10A geinstalleerd in de Program Files map, bij installatie wordt deze niet in de root van de website geinstalleerd, wat op zich wel logisch is.