Ga naar inhoud
  • 0

IWP onder Vista werkend krijgen Server Advanced


SuperWimmie

Vraag

Dag allemaal,

 

Ik zit even met een puzzel, waar de handleiding mij niet zo lekker op weg helpt...

Er staat hier een ouwe laptop, waar Vista Business op draait. De IIS server is reeds geinstalleerd zoals beschreven in de handleiding.

FMS 10 A is geinstalleerd zoals standaard het geval moet zijn.

En alles werkt.

 

Maar als ik vanaf een andere computer de webpagina van de server wil gaan bekijken, komt hij niet bij IWP uit, maar bij de standaard pagina van de IIS.

Er staat zoiets in de handleiding dat er een map WEB gekopieerd moet worden naar de c:\inetpub\wwwroot\

 

Maar wat eigenlijk? Ik heb helemaal geen map WEB...

Een paar pogingen verder leek mij dit wel iets voor dit forum.

 

Wie weet het?

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben er al uit. Staat niet zo overdreven duidelijk beschreven, helaas.

 

Het gaat om de IWPRES map:

 

"c:\Program Files\FileMaker\FileMaker Pro 10 Advanced\Extensions\Web Support\Resources\iwpres"

 

Als je die in de root van de website kopieert (alles der op en der an) dan is de IWP sessie te starten met het bestandje iwp_home.html

 

De IWPRES map wordt ook bij FMS10A geinstalleerd in de Program Files map, bij installatie wordt deze niet in de root van de website geinstalleerd, wat op zich wel logisch is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...