SuperWimmie Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Dag allemaal, FM 10.0v2 is uit. Op de downlaodpagina zie ik dat alleen een performace kwestie is opgelost... Of zijn er nog meer aanpassingen gedaan? 't Lijkt alsof er meer over te vertellen moet zijn, maar niet op de downloadpagina... Wie weet waar meer info te verkrijgen is, of is dit alles? Groeten, Wim. Quote Link to comment
0 hbrendel Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Ik zie nergens een update. Ben je misschien in de war met 10.0v2 die een paar maanden geleden alleen voor Windows uitkwam, en waarin alleen een Citrix probleem wordt verholpen? Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted June 24, 2009 Author Share Posted June 24, 2009 Oeps, nu zie ik het. Mijn computer was opnieuw geinstalleerd, maar de update nog niet uitgevoerd. FM geeft dan een updatemelding. Na deze de eerste keer genegeerd te hebben, komt het een week later alsnog weer in beeld.... Klopt helemaal, hbrendel. Quote Link to comment
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
FM 10.0v2 is uit. Op de downlaodpagina zie ik dat alleen een performace kwestie is opgelost... Of zijn er nog meer aanpassingen gedaan?
't Lijkt alsof er meer over te vertellen moet zijn, maar niet op de downloadpagina...
Wie weet waar meer info te verkrijgen is, of is dit alles?
Groeten,
Wim.
2 answers to this question
Recommended Posts