Ga naar inhoud
  • 0

Zoeken binnen een portal


Corneel

Vraag

Na een poos gepiekerd te hebben en gezocht op het forum, dan toch maar een berichtje in het forum geplaatst over het volgende probleem.

 

Binnen tabblad1 (tab control1) heb ik tabblad2 (tab control2) staan. In tabblad2 heb ik een portal die mij de gewenste records toont. Prima, werkt zoals verwacht.

Maar nu wil ik binnen die portal zoeken naar bepaalde records. En toen ging het fout.

Wat ik al geprobeerd had, is met een global field, waarin ik de gezochte waarde opgeef, de table ( en daarmee de portal die op deze table gebaseerd is) aan te sturen. Dat lukt mij althans wel in een ander FM-bestand. Kan het nu zijn dat die tabbladlayout roet in het eten gooit?

Als ik zoek in de bron, dan worden uiteraard de juiste resultaten getoond. Maar dat is een standaard FM-zoekopdracht. Die resultaten worden echter niet getoond in de portal.

Heeft iemand van jullie tips en kan mij de goede weg op sturen?

 

Groet,

Corneel

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...