Wim Bongertman Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Ik heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en twee nieuwe computers aangeschaft met windows 7. Op beide machines is filemaker 9 geinstalleerd. De installatie liep voortreffelijk en beide filemakers lijken correct te werken. Een van de computers gebruik ik nu als host. Op beide computers draait al de hele week mijn software. Tot nu toe geeft het geen enkel probleem. Printers, scanners het loopt allemaal als een zonnetje. Heeft iemand anders ook al iets te melden over filemaker in combinatie met windows 7? Groeten Wim Quote Link to comment
eroos Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 (edited) Ik heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en twee nieuwe computers aangeschaft met windows 7. Neem aan dat dit een BETA is van windows 7...? http://webwereld.nl/nieuws/61976/windows-7-is-af---update.html#source=most_read ...Hardware- en softwarepartners van Microsoft krijgen Windows 7 RTM vanaf 16 of 23 augustus. De exacte datum is afhankelijk van het specifieke partnerprogramma waar die bedrijven dan onder vallen. Consumenten en overige klanten, zoals middelgrote en kleine bedrijven, krijgen Windows 7 pas in handen op de officiële lanceringsdatum van 22 oktober... Edited July 25, 2009 by Guest Quote Link to comment
Wim Bongertman Posted July 25, 2009 Author Share Posted July 25, 2009 Het betreft de evaluation copy Windows 7 ultimate. Evaluation copy build 7100. Dit is een volledig werkende versie welke door de leveranciers op dit moment wordt getest. Bij de introductie van de officiele zakelijke versie zal er een nieuwe installatie nodig zijn. Maar als deze al zo perfect werkt, dan ben ik voorlopig niet ontevreden. Lekker snel en geen foutmeldingen. Quote Link to comment
Arnoud Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 Ik draai al een paar maanden op Win7RC. Met uitzondering van de sleep mode (tja dit is nog een Release Candidate) eindelijk weer eens een goede Windows. FMPA 10 werkt prima onder W7, zelfs sneller dan versie 9, lekker snappy. gr, Arnoud Quote Link to comment
Sebastian Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Dat is een opluchting...want ik zat er echt over in of Filemaker 10 wel werkt met Windows 7! Mvgr, Sebastian. Quote Link to comment
WJ Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Hoe zit het met het geknipper van de schermen onder windows 7 ? Is dat ook beter. Windows knippert veel bij gebruik van geavanceerde layouts. Het bouwt de schermen niet op zoals op OSX. Waarbij het wacht totdat alles is geladen. Iemand ? groet, WJ Quote Link to comment
Arnoud Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 10 knippert nog net zo erg als zijn voorgangers, droevig dat ze dat niet oplossen. Na mijn vorige post kreeg ik opeens een grafische fout in de status-toolbar bij het bladerblokje. Af en toe blijft het weg. Weet niet of het aan de combi 10-7 ligt. Quote Link to comment
Recommended Posts