Ga naar inhoud

windows 7 - filemaker 9


Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en twee nieuwe computers aangeschaft met windows 7. Op beide machines is filemaker 9 geinstalleerd. De installatie liep voortreffelijk en beide filemakers lijken correct te werken. Een van de computers gebruik ik nu als host. Op beide computers draait al de hele week mijn software. Tot nu toe geeft het geen enkel probleem. Printers, scanners het loopt allemaal als een zonnetje.

 

Heeft iemand anders ook al iets te melden over filemaker in combinatie met windows 7?

 

Groeten

 

Wim

Link naar reactie
Ik heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en twee nieuwe computers aangeschaft met windows 7.

 

Neem aan dat dit een BETA is van windows 7...?

 

http://webwereld.nl/nieuws/61976/windows-7-is-af---update.html#source=most_read

 

...Hardware- en softwarepartners van Microsoft krijgen Windows 7 RTM vanaf 16 of 23 augustus. De exacte datum is afhankelijk van het specifieke partnerprogramma waar die bedrijven dan onder vallen. Consumenten en overige klanten, zoals middelgrote en kleine bedrijven, krijgen Windows 7 pas in handen op de officiële lanceringsdatum van 22 oktober...
aangepast door Gast
Link naar reactie

Het betreft de evaluation copy Windows 7 ultimate. Evaluation copy build 7100.

 

Dit is een volledig werkende versie welke door de leveranciers op dit moment wordt getest. Bij de introductie van de officiele zakelijke versie zal er een nieuwe installatie nodig zijn. Maar als deze al zo perfect werkt, dan ben ik voorlopig niet ontevreden. Lekker snel en geen foutmeldingen.

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...