Dick Verschuur Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Goedenavond allemaal ik heb al gezocht en ik ben al bezig geweest maar ik kom niet uit het volgende probleem: op een geprinte reeks wil ik weergeven: Pagina ## van << aantal pagina's>> Nu heb ik daar een tip voor gevonden: viewtopic.php?f=13&t=3268 maar ik loop vast op het punt waar ik het laatste paginacijfer moet pakken HOE DOE IK DAT? met welke functie? 't zou me helpen groeten dick Quote
0 Ron9_15 Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Hallo De functie ( in Nl) Get(Paginanummer) zal je zeker helpen, navigeer in preview mode even naar de laatste pagina. Quote
0 SuperWimmie Posted September 29, 2009 Posted September 29, 2009 Mijn ervaring is dat deze oplossing fouten geeft. Ten tijde van het ophalen van het voorbeeld, kom je op het scherm soms tot andere pagina-aantallen dan op de daadwerkelijke print... Eén en ander lijkt het gevolg te zijn van de wijze waarop Filemaker de printerdriver gebruikt. Goed testen, lijkt me. Quote
Question
Dick Verschuur
Goedenavond allemaal
ik heb al gezocht en ik ben al bezig geweest maar ik kom niet uit het volgende probleem:
op een geprinte reeks wil ik weergeven:
Pagina ## van << aantal pagina's>>
Nu heb ik daar een tip voor gevonden:
viewtopic.php?f=13&t=3268
maar ik loop vast op het punt waar ik het laatste paginacijfer moet pakken
HOE DOE IK DAT?
met welke functie?
't zou me helpen
groeten
dick
3 answers to this question
Recommended Posts