MacMan Posted October 17, 2009 Posted October 17, 2009 Ik zit met een probleem als ik twee velden heb met jaartallen veld 1 = 1980 danmag veld 2 niet kleiner zijn dan 1980 , Maar 1980 of groter. Maar de vraag is hoe stel ik dat in Heb de vraag al in engels gesteld toen je weet maar nooit MN Quote
0 se7en Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Ik zit met een probleem als ik twee velden heb met jaartallen veld 1 = 1980 danmag veld 2 niet kleiner zijn dan 1980 , Maar 1980 of groter. Maar de vraag is hoe stel ik dat in Heb de vraag al in engels gesteld toen je weet maar nooit MN in uw veld 2 zet je bij optie "berekening door berekening" dat veld 2 niet kleiner mag zijn dan veld 1. je kan ook voorwaardelijke opmaak gebruiken en uw veld een andere kleur geven als iets foutief wordt ingebracht. Quote
Question
MacMan
Ik zit met een probleem
als ik twee velden heb met jaartallen veld 1 = 1980 danmag veld 2 niet kleiner zijn dan 1980 , Maar 1980 of groter.
Maar de vraag is hoe stel ik dat in
Heb de vraag al in engels gesteld toen je weet maar nooit
MN
1 answer to this question
Recommended Posts