Seagram Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Met welk script bereik ik het volgende: Aan de hand van een waarde in het ene veld wil ik de waarde in een ander veld vervangen. Beide velden zijn van het type tekst en zijn gekoppeld aan invoerlijsten b.v.d. Seagram Quote
0 se7en Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Met welk script bereik ik het volgende:Aan de hand van een waarde in het ene veld wil ik de waarde in een ander veld vervangen. Beide velden zijn van het type tekst en zijn gekoppeld aan invoerlijsten b.v.d. Seagram maak een nieuwe tabel aan en zet hier beide velden in. Gebruik nadien een opgezochte waarde. je kan het ook met if of case instructies via berekende waarde. Deze optie zou ik minder gebruiken. Quote
0 Seagram Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar de beide velden staan al in één tabel. Hoe zou ik het met een if case statement moeten oplossen? Quote
Question
Seagram
Met welk script bereik ik het volgende:
Aan de hand van een waarde in het ene veld wil ik de waarde in een ander veld vervangen.
Beide velden zijn van het type tekst en zijn gekoppeld aan invoerlijsten
b.v.d. Seagram
2 answers to this question
Recommended Posts