Ga naar inhoud
  • 0

foute schermopbouw


Zero55

Vraag

eergisteren mijn pc geformateerd, alles netjes opnieuw erop gezet en de laatste nieuwe drivers gedownload...

FM10 erop gezwierd en tot de vaststelling gekomen dat die grafisch niet doet wat ie moet doen.

Zo ziet mijn menu eruit als ik FM opstart :

fout.thumb.JPG.b06a9978846dabf35f426c40d43797ab.JPG

Als ik FM minimaliseer naar de taakbalk en terug tevoorschijn haal ziet het er wel goed uit :

goed.thumb.JPG.b8f4fe930b7839e6dce37e7cee212d2b.JPG

Als ik een onderdeel uit mijn menu open bvb "Find Unit" dan zie ik ook neit alles hoe het zou moeten, als ik Find Unit terug sluit komt ook weer de "foute" weergave van het menu tevoorschijn.

 

Aan wat kan dit liggen ? ik heb al verschillende schermresoluties geprobeerd en al verschillende instellingen aangepast maar niet helpt.

Mijn grafische kaart is een Quadro FX570, pc is Intel Core Duo CPU E7200 @ 2.35Ghz en 2GB geheugen, OS is Windows XP Pro SP3

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb precies hetzelfde probleem met knoppen en tabbladen. De kleuren worden niet gevuld, er staan strepen door de teksten.

Na klikken op een ander tabblad of op een knop gaat het wel goed.

Is alleen bij het opstarten en als van layoutmodus naar bladermodus wordt gegaan.

Bij gewoon werken in bladermodus gaat het volgens mij steeds goed.

 

Ook Windows Xp, grafische kaart ????

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...