pjotter Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Is het mogelijk om een excel bestand te importeren in een DB met repetition velden? Ik heb een vb bijgevoegd met wat het moet worden. Ik weet dat exporteren van deze velden niet mogelijk is maar importeren? repetitions.fp7 Quote
0 andries Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 ik denk niet dat het mogelijk is om repetition fields te importeren via Excel, daar elke lijn als nieuwe record wordt aanzien. Quote
0 pjotter Posted December 7, 2009 Author Posted December 7, 2009 Ik denk het zelf ook niet maar wie weet is er een manier die dit wel mogelijk maakt en heeft iemand die oplossing Ik dacht aan bv een script die dit oplost? Repetitions zijn en blijven lastig alleen zijn ze ook soms handig Quote
0 fmwebshop Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Als het om zo iets simpels gaat als je voorbeeldje moet het volgens mij kunnen lukken met een importtabelletje en een script dat de inhoud van geïmporteerde velden in het juiste herhalende veld plaatst. Quote
Question
pjotter
Is het mogelijk om een excel bestand te importeren in een DB met repetition velden?
Ik heb een vb bijgevoegd met wat het moet worden. Ik weet dat exporteren van deze velden niet mogelijk is maar importeren?
repetitions.fp7
3 answers to this question
Recommended Posts