elie lagrain Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Kan FM 10 een vrijwel onbeperkt (vb. maandelijks een paar honderd naar eigen klanten) mails versturen via smtp (via één enkel script) zonder dat de provider dit weigert (te bekijken als spam) ? Iemand ervaring? Quote
0 pjotter Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Als je eigen smtp server geen probleem heeft dan kan het de ontvanger zijn die daar problemen van maakt. Ik zou dit nooit doen. Gebruik je script om elke keer aan aantal te selecteren en die te verzenden. (dus eerst a en b dan c en d enz) de kans is dan vele malen kleiner dat het geweigerd wordt. Quote
0 Maloud Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 De meeste providers kennen een limiet aan het aantal emails wat per 24 uur verzonden mag worden Ik heb het opgelost door bij de relatie - woonplaats een verwijzing te geven naar de provincie Beetje lullig, maar het is niet anders, zo stuur ik in 5 dagen mijn 'bulk' email weg Quote
0 guyvt Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 hoi, Kent iemand die limieten ? Wij sturen af en toe een mailing buiten (paar 100 tot een paar 1000 mails). Die mails worden één vor één uitgestuurd vanuit FMP mbv de SMTPit plugin, maar onze provider "ziet" natuurlijk wel zoveel mails passeren op en paar uur tijd. Kent dus iemand de gangbare limieten en waar je aan te houden om ongestraft een mailing te kunnen uitsturen ? tnx Guy Quote
0 Maloud Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 hoi, Kent iemand die limieten ? Wij sturen af en toe een mailing buiten (paar 100 tot een paar 1000 mails). Die mails worden één vor één uitgestuurd vanuit FMP mbv de SMTPit plugin, maar onze provider "ziet" natuurlijk wel zoveel mails passeren op en paar uur tijd. Kent dus iemand de gangbare limieten en waar je aan te houden om ongestraft een mailing te kunnen uitsturen ? tnx Guy Gmail 500 mails per 24 uur Quote
Question
elie lagrain
Kan FM 10 een vrijwel onbeperkt (vb. maandelijks een paar honderd naar eigen klanten) mails versturen via smtp (via één enkel script) zonder dat de provider dit weigert (te bekijken als spam) ?
Iemand ervaring?
4 answers to this question
Recommended Posts