Ga naar inhoud
  • 0

Uren en toeslagen


arpijper

Vraag

Ik heb hier eerder een vraag over gesteld, maar kom er niet uit:

 

Voorbeeld:

Werknemer werkt vandaag (20 januari) van 15:00 tot 23:00

De klokmatrix stelt dat ervanaf 18:00 een toeslag geldt van 25% en van 20:00 tot 24:00 een toeslag van 50%

 

Nu zou ik graag het aantal gewerkte uren onderverdeeld willen zien in een veld met 100% (dus geen toeslag), een vel met 125% (dus met 25% toeslag) en een veld met 150% (dus met 50% toeslag)

Op basis van deze splitsing kan ik dus per week of per maand door het optellen van de afzonderlijk velden de totalen berkenen van het aantal uren met 100%, 125% en 150%.

 

Moet ik met het invoeren van de begintijd en einddtijd een nummer vel aanmaken of een time veld.

Ik werk het liefste NIET met een script om dit geraliseerd te krijgen.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als er vaste starttijden zijn kun je het met een berekening doen.

Als de starttijd 15 uur is dan is er 3 uur 100%, 2 uur 125% en 4 uur 150%.

En de pauzes?

 

Dit is alleen goed te doen als er maar een beperkt aantal starttijden is, anders wordt de berekening erg lang. Mara kan wel natuurlijk.

Link naar reactie
  • 0

Bijgaand de toeslagenmatrix zoals deze in onze branche is bepaald. Dus ook seperate toeslagen voor de zaterdag en zondag.

 

Je hebt gelijk er is per dag een pauze van 1/2 uur.

Verder zijn in beginsel de starttijden om 07:00, 08:00, 15:00 en 23:00. Maar het kan soms afwijken.

 

Als het gebruik van een script toch makkelijker is moet je het aangeven.

 

Bedankt!

Klokurenmatrix_Pagina_1.tif

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...