Ga naar inhoud
  • 0

Tab gebladder


Ari

Vraag

Ik heb mn app zo ingericht dat je via het aanklikken van een button op een tabblad (object) terecht komt. Daarbij heb ik de tabbladen zelf verkleind tot 0 punten. Als je een heel rijtje tabbladen hebt verborgen zie je toch nog een streep met tabs. Deze kun je natuurlijk verbergen door er iets boven te plakken. Maar zelfs als je een script op het object dat je erboven hebt geplakt maakt (bv goto field) reageren de onderliggende tabs op een muisklik.

 

Heb ook geprobeerd een scripttrigger aan de tab te hangen die hem weer naar het eerder actieve object stuurt maar dat werkt niet. Iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Heb ook geprobeerd een scripttrigger aan de tab te hangen die hem weer naar het eerder actieve object stuurt maar dat werkt niet.

 

Dit heb ik ook gemerkt. Je kunt aan een tabblad-besturingselement wel een scripttrigger instellen, maar niet specifiek aan een enkel tabblad. Dat is jammer, maar daarbij is het is me ook niet duidelijk hoe of wanneer een script getriggerd wordt als het aan een tabblad-besturingselement is gekoppeld.

 

Weet iemand hoe dit zit?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...