arpijper Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Hoe kan ik een veld al dan of niet gerelateerd aan een eindatum na die datum blokkeren voor invoer? Quote
0 fmwebshop Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 met een automatische invoer berekening. groet Harry Quote
0 Eric Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 hallo, eveneens met de privileges. Je kan op edit niveau een berekening plaatsen die nakijkt naar de data van een veld bvb. Groeten, Erik Quote
0 fmwebshop Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Of: maak een knop lijnen en vulling onzichtbaar, zet die over het veld heen; script van deze strekking if("criteria" ga naar het betreffende veld anders, bijvoorbeeld een dialoogvenster script beeindigen gr Harry Quote
0 Ari Posted January 27, 2010 Posted January 27, 2010 Oplossing van Harry is OK maar nadeel is dat het scherm flikkert (schermopbouw) nadat je een script uitvoert. Als je het zelfde script als eventrigger bij toegang veld toevoegt heb je hetzelfde resultaat maar zonder geplak en geflikker. Quote
0 pjotter Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Wil je na een vaste datum alles op slot zetten? Dus stel na 20 dagen mag men niet meer editen of is dat aantal afhankelijk van? Quote
0 fmwebshop Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Je scherm "flikkert" alleen als je veldframes weergeven als record actief is aangevinkt hebt staan. Ik werk nog steeds met FM 9 omdat mijn vaste klanten geen zin hebben om naar 10 te upgraden. In 9 is de oplossing met de knop een perfect alternatief. vr groet Harry Quote
Question
arpijper
Hoe kan ik een veld al dan of niet gerelateerd aan een eindatum na die datum blokkeren voor invoer?
6 answers to this question
Recommended Posts