roncatto Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Hey, ik heb een portaal gemaakt en nu zou ik willen dat ik de velden kan sorteren. in deze portaal zijn maar 4 verschillende bands opgenomen (jackson, clouseau, milk inc en tiesto) Het werkt als ik 1 bepaalde zaak opzoek dus bv in mijn portaal komen alle liedjes michael jackson nu zou ik willen dat door op een knop te drukken ik alle de nummers van de 3 andere bands (clouseau, milk inc en tiesto) krijg Ik heb geprobeerd met omit (michael jackson) maar dan lukt dit niet is er een mogelijk door te zoeken met OR of kan dit niet bedankt Quote
0 hiker Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 In je relatie moeten alle bands zichtbaar zijn in het portaal, daarna kun je gewoon zoeken in het portaal. Quote
Question
roncatto
Hey,
ik heb een portaal gemaakt en nu zou ik willen dat ik de velden kan sorteren.
in deze portaal zijn maar 4 verschillende bands opgenomen (jackson, clouseau, milk inc en tiesto)
Het werkt als ik 1 bepaalde zaak opzoek
dus bv
in mijn portaal komen alle liedjes michael jackson
nu zou ik willen dat door op een knop te drukken ik alle de nummers van de 3 andere bands (clouseau, milk inc en tiesto) krijg
Ik heb geprobeerd met omit (michael jackson) maar dan lukt dit niet
is er een mogelijk door te zoeken met OR
of kan dit niet
bedankt
1 answer to this question
Recommended Posts