roncatto Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Hallo, Nog een vraagje: Ik heb een lijst van 100 namen is er een mogelijkheid om een menu te maken verticaal dus bv als rapport heb ik naam voornaam geboortdatum Zanger jackson michael 10/10/1960 (dit zit in de body) liedjes wauters koen 10/10/1960 cd's .... maar het probleem is als ik zanger en liedjes en cds in de body zet dan kom dat elke keer terug Is er een mogelijk om ergens aan te duiden dat de linkerkant niet tot de body behoort en dus niet elke keer mag terugkomen? bedankt Quote
0 hiker Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Ik begrijp de vraag niet goed: als het niet elke keer mag terugkomen dan kun je het toch helemaal weglaten? Quote
Question
roncatto
Hallo,
Nog een vraagje:
Ik heb een lijst van 100 namen is er een mogelijkheid om een menu te maken verticaal
dus bv als rapport heb ik
naam voornaam geboortdatum
Zanger jackson michael 10/10/1960 (dit zit in de body)
liedjes wauters koen 10/10/1960
cd's ....
maar het probleem is als ik zanger en liedjes en cds in de body zet dan kom dat elke keer terug
Is er een mogelijk om ergens aan te duiden dat de linkerkant niet tot de body behoort en dus niet elke keer mag terugkomen?
bedankt
1 answer to this question
Recommended Posts