SuperWimmie Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Dag allemaal, Ik ben met een leuke IWP toepassing aan de slag en probeer de list view te gebruiken om iets te kunnen printen. Gezien de applicatie werkt dat prachtig, maar ik ontdek dat IWP het aantal records in List View beperkt tot 25. Iemand enig idee of dat aantal van 25 ergens ingesteld kan worden? Meer dan 40 records worden het er nooit. Quote
0 SuperWimmie Posted February 10, 2010 Author Posted February 10, 2010 Dank voor de reactie, ik was er al bang voor, Jeroen. Quote
0 SuperWimmie Posted March 5, 2010 Author Posted March 5, 2010 Aanvullend: ik heb het opgelost door een portaal te plaatsen op de layout, voorzien van de juiste records er in. Op de layout kom ik tot zo'n 55 regels wat netjes op 1 pagina past. Het voldoet uitstekend, probleem opgelost. Quote
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik ben met een leuke IWP toepassing aan de slag en probeer de list view te gebruiken om iets te kunnen printen.
Gezien de applicatie werkt dat prachtig, maar ik ontdek dat IWP het aantal records in List View beperkt tot 25.
Iemand enig idee of dat aantal van 25 ergens ingesteld kan worden? Meer dan 40 records worden het er nooit.
3 answers to this question
Recommended Posts