eldeka Posted March 15, 2010 Posted March 15, 2010 Voorwaardelijk formateren werkt prima maar voor het volgende vind ik geen oplossing. Hierbij een DB met LO in lijstweergave. In de eerste kolom het recordnr. Nu zou ik dit veld willen formateren (bv in bold) voor het huidige record. Een beetje in dubbel wat de marker links in de marge doet maar nogal onopvallend is. Iemand een idee hoe dat zou kunnen? CondForm.fp7 Quote
0 andries Posted March 15, 2010 Posted March 15, 2010 Het gaat inderdaad niet met Get ( RecordNumber ). Je moet gebruik maken van de unieke sleutel die je geeft aan je records. Deze kan je dan in een globale variabele steken telkens een record wordt geladen (script trigger). Bijvoorbeeld $$UniqueID_Current. In je conditional formatting kan je dit dan definieren: MijnTabel::UniqueID = $$UniqueID_Current Bijgevoegd een voorbeeldje. CondForm.fp7 Quote
0 eldeka Posted March 15, 2010 Author Posted March 15, 2010 OK - werkt prima... kan weer een eind verder dankzij jou en het forum! Quote
0 eldeka Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 Werkt echter nog niet bij mij... (att) Waar zit ik fout? ConditFormat.fp7 Quote
0 fmwebshop Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Ik werk nog met 9, heb nog geen script triggers, maar bij mij ,met een omweggetje, werkt de oplossing van Andries perfect. CondForm.fp7 Quote
0 eldeka Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 OK... Andries zijn versie werkt ook bij mij perfect. Maar als ik dat probeer in mijn voorbeeld (v 10) lijkt het script niet automatisch te triggeren. Hoe en waar kan ik dat activeren? ConditFormat.fp7 Quote
0 andries Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 bij layout opties en dan script triggers. Het is de script trigger "OnRecordLoad". Quote
0 eldeka Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 Je moet het maar weten te vinden. Werkt nu prima! Dank voor het vlugge antwoord. Quote
Question
eldeka
Voorwaardelijk formateren werkt prima maar voor het volgende vind ik geen oplossing.
Hierbij een DB met LO in lijstweergave.
In de eerste kolom het recordnr.
Nu zou ik dit veld willen formateren (bv in bold) voor het huidige record.
Een beetje in dubbel wat de marker links in de marge doet maar nogal onopvallend is.
Iemand een idee hoe dat zou kunnen?
CondForm.fp7
7 answers to this question
Recommended Posts