marcelboot Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Ik krijg een file met versie 7 niet geopend vanaf het bureaublad, maar wel vanuit Filemaker zelf. Ligt dit aan iets??? Quote
0 SuperWimmie Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Verwijzing naar de applicatie misschien? Rechtermuistoets op het bestand, gevolgd door eigenschappen. Ik merk dat versie 10 en 11 gerust naast elkaar tegelijkertijd geopend kunnen worden, mocht je die beiden geinstalleerd hebben staan. Maar de verwijzing is niet goed aan te passen... die blijft op de laatste versie staan van die twee vreemd genoeg. Best maf, op één of andere wijze ziet Windows in die bestandsverwijzing wel alsof 10 en 11 dezelfde uitvoering betreft. Quote
0 marcelboot Posted June 30, 2010 Author Posted June 30, 2010 Wim, die optie was al geprobeerd, maar het probleem blijft. Heb je nog een andere suggestie? marcel Quote
0 SuperWimmie Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Het Windows register nakijken of het daar wel goed geinstalleerd is.... Op basis van FP7 zou het bijbehorende programma gewoon gestart moeten worden. Zoals ik het ervaar met Windows 7 klopt de werking simpelweg niet altijd. Blijft over dat je zelf in de achtergrond moet kijken hoe het zit. Quote
0 marcelboot Posted June 30, 2010 Author Posted June 30, 2010 Wim, een waarschijnlijk domme vraag van een Mac gebruiker: Hoe en waar kijk ik of het register goed is/staat?? marcel Quote
0 SuperWimmie Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Nou, net even zitten puzzelen, maar daar kom ik ook niet uit. Opnieuw installeren van Filemaker is dan de beste optie, lijkt me. Haal hem er dan wel eerst af, want bij reparatie repareert hij dit in elk geval niet. Quote
Question
marcelboot
Ik krijg een file met versie 7 niet geopend vanaf het bureaublad, maar wel vanuit Filemaker zelf. Ligt dit aan iets???
5 answers to this question
Recommended Posts