AvD Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Heeft iemand enige ervaring met deze bestanden gebruikt, onder andere, in de Sociale Zekerheid-sfeer? Het gaat om bidirectionele gegevensuitwisseling. Quote
0 dudematters Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Niet echt, maar kan je een voorbeeld geven van de bestandsstructuur? Ik ben redelijk handig met 'vreemde' bestanden. Quote
0 Jeroen Aarts Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Info: https://www.socialsecurity.be/site_nl/Applics/drs/index.htm Het gaat om XML. Best via XML/XSLT import en export neem ik aan. We hebben veel ervaring met XSLT, maar niet met dit specifieke formaat. Jeroen Quote
0 AvD Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Bedankt voor de reacties. Er is een meeting gepland eind september waarop een afgevaardigde het systeem zal komen toelichten. Pas dan zal ik meer nauwkeurige info hebben. Ik hoor nu al dat de bestanden, eens aangemaakt, niet meer gewijzigd kunnen worden (zoals CLIOP). XML lijkt me inderdaad een goeie denkpiste. Ik hou jullie op de hoogte maar hoop ook op een aantal tussentijdse reacties. Quote
Question
AvD
Heeft iemand enige ervaring met deze bestanden gebruikt, onder andere, in de Sociale Zekerheid-sfeer? Het gaat om bidirectionele gegevensuitwisseling.
3 answers to this question
Recommended Posts