Ga naar inhoud
  • 0

snel naar letter springen werkt niet meer


peerke

Vraag

Bij een invoerlijst die als keuzemenu op de layout staat, kan je door een letter in te typen snel naar de eerste waarde van die letter in de lijst springen. Als de invoerlijst uit waarden van twee andere velden wordt samengesteld en de lijst gesorteerd staat op het tweede veld, werkte dat net zo. Je typt een letter en hij springt naar de eerste waarde met die letter in het tweede veld, daar heb je de lijst immers op gesorteerd staan. In FM 11 werkt dit niet meer. Intypen van de letter levert niks op. Intypen van een waarde uit het eerste veld nu wel maar dat wil ik niet, ik heb niet voor niets op het tweede veld gesorteerd. Bijgevoegd voorbeeld werkt in FM 9 zoals ik gewend was. Springt naar de letter in het tweede veld. Hetzelfde voorbeeld geopend in FM 11 dus niet meer. (FM 10 weet ik niet).

Doe ik iets fout? Het is erg vervelend bij lange lijsten.

 

gr, Peerke

Voorbeeld.fp7.zip

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...