Belplasca Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 Ik sta op het punt om mijn 10 jaar oude bolletje te vervangen door een nieuwe imac.Ik heb 2 vragen 1 Ik werk eigenlijk alleen met iphoto en filemaker.Adviseren jullie dan toch de imac i7 27 inch 4B 2 is het mogelijk om op dit scherm 2 verschillende files tegelijkertijd naast elkaar op dit scherm te zien en te bewerken? Quote
0 Belplasca Posted August 31, 2010 Author Posted August 31, 2010 sorry ik bedoelde natuurlijk 4GB Quote
0 hiker Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 27" lijkt mij meer dan genoeg, ik heb meer dan genoeg aan 24" om standaard twee programma's naast elkaar in beeld te hebben. Intern geheugen is belangrijker, maar het ligt er natuurlijk aan wat je met de twee programma's doet. Quote
Question
Belplasca
Ik sta op het punt om mijn 10 jaar oude bolletje te vervangen door een nieuwe imac.Ik heb 2 vragen
1 Ik werk eigenlijk alleen met iphoto en filemaker.Adviseren jullie dan toch de imac i7 27 inch 4B
2 is het mogelijk om op dit scherm 2 verschillende files tegelijkertijd naast elkaar op dit scherm te zien en te bewerken?
2 answers to this question
Recommended Posts