Ga naar inhoud
  • 0

plugin filemaker voor vecozo

Erik

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst: (aangepast)

Kun je wat meer vertellen over vecozo, wat wil je er mee gaan doen in combinatie met FileMaker, etc.?

En waarom denk je dat er een plug-in nodig is?

aangepast door Gast
  • 0
Geplaatst:

Wat betreft het certificaat om in te loggen bij vecozo klopt je opmerking. Echter om met een een servercertificaat in te loggen en zo geautomatiseerd gegevens op te vragen heb je bij Filemaker een plugin nodig die dit mogelijk maakt.

Mijn vraag is of iemand daar ervaring mee heeft.

• 0
Geplaatst:

Mark, dank voor je belangstelling. Degene die met het plugin gedoe voor mijn applicatie bezig loopt tegen een paar dingen op en vroeg mij of ik wist of er iemand ervaring mee had. De technische details weet ik dus zelf ook niet. :?

• 0
Geplaatst:

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of die persoon wel of geen gebruik probeert te maken van een plug-in. Indien er wel een plug-in gebruikt word, om welke gaat het?

• 0
Geplaatst:

Ik ben nu ook bezig met een dergelijke koppeling. Zijn jullie al verder gekomen ?

Het delen van gegevens kan mogelijk interessant zijn...

Ik ben zelf met een webservices-plugin aan de slag gegaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...