Erik Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Is er iemand bekend met een plugin die info bij vecozo kan opvragen. Ik werk met filemaker 11. Quote Link to comment
0 Mark Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 (edited) Kun je wat meer vertellen over vecozo, wat wil je er mee gaan doen in combinatie met FileMaker, etc.? En waarom denk je dat er een plug-in nodig is? Edited September 7, 2010 by Guest Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Vecozo is toch een on-line systeem? Je moet er zelfs certificaten voor installeren in je webbrowser... Of hebben we het over iets anders? Quote Link to comment
0 Erik Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Wat betreft het certificaat om in te loggen bij vecozo klopt je opmerking. Echter om met een een servercertificaat in te loggen en zo geautomatiseerd gegevens op te vragen heb je bij Filemaker een plugin nodig die dit mogelijk maakt. Mijn vraag is of iemand daar ervaring mee heeft. Quote Link to comment
0 Mark Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ik heb geen ervaring met vecozo, maar ik kan je misschien wel een zet in de juiste richting geven. Vandaar mijn vragen... Quote Link to comment
0 Erik Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Mark, dank voor je belangstelling. Degene die met het plugin gedoe voor mijn applicatie bezig loopt tegen een paar dingen op en vroeg mij of ik wist of er iemand ervaring mee had. De technische details weet ik dus zelf ook niet. Quote Link to comment
0 Mark Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Het is mij nog niet helemaal duidelijk of die persoon wel of geen gebruik probeert te maken van een plug-in. Indien er wel een plug-in gebruikt word, om welke gaat het? Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Loopt hij toevallig aan tegen allerlei ID's welke in de url's verscholen liggen? Quote Link to comment
0 miltenb Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Ik ben nu ook bezig met een dergelijke koppeling. Zijn jullie al verder gekomen ? Het delen van gegevens kan mogelijk interessant zijn... Ik ben zelf met een webservices-plugin aan de slag gegaan. Quote Link to comment
Question
Erik
Is er iemand bekend met een plugin die info bij vecozo kan opvragen. Ik werk met filemaker 11.
9 answers to this question
Recommended Posts